Saturday, November 11, 2006

Mina jeans 2

Mina jeans kom dagen efter - fortfarande sittandes på Nina.
- Du, jag behöver mina jeans sa jag
- Näää, du får dem inte!
- Men hallå? Du har ju femtielva st själv. Jag har bara två!
- Men de är fuuuula och förresten är mina Thailandsjeans borta? Har du tvättat dem?
- Nä
-Men ÅÅÅÅÅÅ....Var ÄÄÄÄR mina JEAAAANS?

En timme senare...
- Kan du vara snäll att ta av dig mina jeans nu?
- Men de är inte snygga på dig mamma! Du kan få mina gamla.

Jag provar dem. De är slitna, ser skitiga ut och min röv blir jätteplatt.
- Jag vill inte ha dem.
- Varför?
- Jag får ful röv i dem.
- Men mamma, du har ju sån platt röv ju!

Det har jag inte!!! Grrrr....jag är ung och har urtjusig rumpa.

Ytterligare en halvtimme...

- Kan jag få mina jeans nu snälla?
- Meween maaaammmmmaaaaa....
Upptäcker att mina strumpor sitter på hennes fötter.
- Har du mina hossor också eller?
- Det heter strumpor Bonde!

Mina jeans, mina strumpor och min dotter sitter framför datorn och fortsätter chatta. Undrar när jag får tillbaka dem?

No comments: